środa, 29 lipca 2015

Foster House Zakopane

Jednym z najlepszych apartamentów wypoczynkowych w jakim kiedykolwiek byłam jest z pewnością Foster House Zakopane.
Jeśli poszukujesz miejsca idealnego na dłuższy, naprawdę spokojny i komfortowy wypoczynek, koniecznie go wypróbuj!



Foster House jest usytuowany na ulicy Smerkowej niedaleko Dworca PKP Zakopane. Od strony ulicy obiekt wygląda niepozornie jednak wewnątrz wszystko jest jak trzeba.
Apartament składa się z sypialni, salonu z częścią jadalnianą i aneksem kuchennym oraz łazienki. Jest wyposażony w przepiękne, zdobione regionalnymi ornamentami meble i nowoczesny sprzęt. W niektórych znajduje się również kominek. Drewno na opał można dokupić.


Kolejną rzeczą, którą trzeba docenić jest CZYSTOŚĆ! Nawet w najlepszych hotelach zdarzają się w tej kwestii grube niedociągnięcia. W Foster aż bije świeżością.


Wbrew pozorom to kulturne miejsce we wrześniu/październiku nie jest wcale drogie. Ceny są wówczas przeciętne, a jeśli postanowisz wybrać się tam większą grupą koszt za osobę wyniesie dosłowne grosze.


W obiekcie znajduje się również sauna, która udostępniana jest gościom na prośbę.
Na początku trochę mi nie podpasowało płacenie za opał, ale później jednak zrozumiałam to - drewno jest przecież drogie.


Jest to z pewnością doskonałe miejsce na dłuższe pobyty, ponieważ czujesz się tam jak w domu, a nie jak na walizkach, co bywa męczące. Goście mają dostęp do własnych zadaszonych tarasów i balkonów, więc nawet w deszczowe dni można miło spędzić tam czas na zewnątrz.

Jak dla mnie 10/10 :)
Wróciłabym tam.

1 komentarz:

  1. Także bardzo lubię Zakopane. Ostatnio byłem tam w zeszłym roku i strasznie mi się podobało. Nocowałem w tym miejscu https://www.noclegi-zakopane.biz/ i jeśli ktoś z was będzie kiedyś szukał noclegu w Zakopanem to polecam właśnie te kwatery!

    OdpowiedzUsuń